Monday 25 April 2011

LELAKI itu

lelaki yg hadir dalam hidup aku..... die... cinta pertama aku kot... sbb aku rela kawin ngn die stlh setahun kami couple... aku sanggup korban kn masa muda aku.. zaman remaja aku semata2 ingin bkawin ngn laki yg sebaya aku yg ketika itu masih belajar.... mmg hebat tentangan dr keluarga... tp.. hebat lg kami punya kepala... degil... masing2 degil akhirnya kami slamat dinikah kn oleh wali ayah ku sendiri.....

lps nikah kami decide utk kluar dr fmly idup sndirian dengan berniaga kat memane2... 3 bulan lps tu lelaki tu smbung stdy dan aku terkontang kanting cr kje sendirian.... ble aku dpt kje..., die suh berhenti sbb die jeles aku dkelilingi lelaki2 gatal... dimana mse tu aku kje kat kdai golf kat golf country club.. aku benti kje.. lame gak aku dok uma mngemas uma... suri rumah tangga.... 

dlm mse tu aku teruk dpukul... atas sbb??? bia je aku yg tau..... aku muak kne mcm tu aku amek kputusan aku nk kje blk... kje la aku kat kdai computer dimana kdai tu dkt ngn kolej die... seronok kje kat ctu.. enjoy.. bos aku baik... dlm mse sbln gaji aku dnaik kn... tQ uncle... =)

spnjg die belajar, die ade awek.. aku tau da die penah bwk blk awek die... dpn aku dorg **** aku??? layang gak sbb perasaan marah tu ade... n sejak dr tu aku blaja jd lessy......

aku penah lari dr die... sekejap je... sbb aku sedar aku xbole lupa kn die........... aku xbole khilangan die... wlau mcm mane die wat aku, aku ttp setia mnanti die... setia dcc die.... suka n duka aku bsama die....... mmg aku syg kn die..... seihklasny.....

2 tau lps tu aku smbung blaja... die pn mse tu stdy lg... aku smbung kat slh sebuah ipts kat kotaraya... hehe.. mase tu aku ligat mencari awek..... tp ape yg aku dpt cuma penk... hahaha... jd la jnji syg aku ;p

xlame aku blaja sne sbb aku dpt kje... kje ttp.. aku kje n laki2 itu stdy lg... smpai mse die bnti n die amek kursus kat bangi n die kje kat sane...n now aku pn da lme bkeje n die pn kje ngn syarikat swasta......

skang kami msh lg bsama... wlau pn die ske mrh aku n aku dgl kami msh besabar dan menerus kn hubungan kami..... die pena ckp die xcintakn aku tp die syg kn aku sbb kami da lame bsame....... aku ngn die mcm kawan baik sgt2.... kami tdur bsama, jalan bsama mkn bsama kwn same2.... sume ny bsame.... 

itu la kisah aku n die... byk lg.. mls aku nk type.. penat da... korg pn da muak bc kn ;p

No comments:

Post a Comment