Monday 25 April 2011

peCINTA itu

aku... mencinta dan dicinta.... aku bercinta dengan lelaki, pengkid dan juga gurl sejati.... sbb ape da kenapa aku begini..... panjang ceritany....

aku dilahirkan sbgai wanita sejati yg mmpunyai perasaan... seperti org lain..., jika trsa diri ini dijaga, dsygi, maka aku cepat benar untuk mencintai mereka...... aku mmpunyai seorang husbnd... dan aku mengejar CINTA dari pengkid... dan juga aku dicintai oleh perempuan.....

aku xboleh nk elak dr perasaan tu semua..... sbb... kehendak aku pada

LELAKI ~ menjaga ku seumur hidup ku
seperti mana yg kite tau..., hubungan dengan suami adalah halal dan membawa ke SYURGA

PENGKID ~ menyanyangi ku dan terima seadanya aku
cinta pengkid seihklas ny... sbb die berusaha untuk mencintai pasangan ny agar tidak jatuh ke tangan org lain...

PEREMPUAN ~ NAFSU
nafsu itu mnguasai diri... aku amat la suka pada wanita yang sangat cantik dan memiliki keindahan gunung tinggi yang semulajadi ;p

No comments:

Post a Comment